ساخت مقیاس تجاری سازی دانش برای دانشگاه ها و اعتباریابی آن

حسین واحدچوکده؛ محمدرضا کرمی پور؛ علی صحبت لو

دوره 6، شماره 23 ، مهر 1401، ، صفحه 129-134

https://doi.org/10.22054/jrlat.2022.67119.1611

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف ساخت مقیاس تجاری‌سازی دانش برای دانشگاه­ها و اعتباریابی آن در دانشگاه گیلان انجام شده است.  برای انجام این پژوهش، از روش آمیخته با رویکرد اکتشافی متوالی استفاده شده است. ابتدا در بخش کیفی با استفاده از روش نظریه زمینه­ای و نمونه‌گیری هدفمند با 30 نفر از رؤسا، مدیران گروه و اساتید دانشگاه گیلان، متخصصان مراکز ...  بیشتر